brimikshallon

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Kerstin Frithiof - 4 mars 2012 09:57

Jämmerligt!! Jämmerligt så fint vi har fått det, sa matte när hon la sista handen vid den där städningen, som hon har gått och förhalat så länge.. Som den lilla diplomat jag är så nickar jag instämmande och berömmande.. I själva verket ser jag ingen som helst skillnad. Men matte är nöjd och då är jag det också..

Jaha, då ska det alltså bli bjudning hos oss i kväll.. Det hade varit roligt om  j a g  också fått bjuda nåra gäster. Frasse och lilla mor kanske.. Fast, det är klart.. Lilla mor skulle nog försöka sätta Frasse på på plats. Hon har den egenheten min lilla mor. Överst på trappan.. Det är hennes position.

Åter till mattes bjudning: Eftersom en av gästerna är vegetarian (h e n n e s  tallrik vill inte lilla Hallon slicka!), så ska matte laga vegetariskt.. Matlagning är en av de få saker matte är verkligt  b r a  på så jag tror nog hon kommer att få ihop nåt riktigt läckert..

Hoppas det blir tid till en promenad också innan gästerna kommer.. Helst en utan tvång och koppel..Det är sån skillnad på en promenad med och en utan koppel. Himmelsvid skillnad. Det tycker både jag och matte, som  helst ser att hon slipper kopplet hon också..

Go´söndag alla därute i rymden och på jorden.. Go´söndag !!!


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards