brimikshallon

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Kerstin Frithiof - 14 mars 2012 07:52

Min lilla hundmage mår  i n t e   bra.. Redan igår morse ulkade och kräktes jag.. Sen blev det bättre och jag hade en trevlig dag med bland annat  s t a d s v a n d r i n g .. "Nothing to it" .. Den sortens promenader klarar lilla Hallon galant.. Märkte ni förresten att jag uttryckte mej på  e n g e l s k a  ??  Det är inte bara matte, som märkvärdigar sej med utrikiska fraser.. Jag  kan jag också..

Tillbaka till det verkligt viktiga: Lilla Hallons lilla mage.. På kisserundan i morse åt jag mängder med torra löv och annat skräp, som jag nosade upp. Allt för att göra magen ren.. När vi kom hem fick jag en morot av matte för att ytterligare bättra på rengöringen. Den tuggade jag till flis, som jag spred ut på golvet. Mattes stora hibiscus, som pryder sin plats i "orangeriet" har fått släppa till en del löv den också.. Sammantaget så bär jag just nu omkring på en mindre stadspark i magen.. Matte sneglar lite undrande på mej.. Jag förstår att hon är rädd  att "planteringen" ska komma upp på parketten, men se  d e t  ska den inte. Lilla Hallon är en ordentlig liten hund och tänker lägga spyan på mattan i vardagsrummet..

Vårvädret fortsätter.. Det var åtta plus i morse, sa matte.. Vi gläder oss..

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards