brimikshallon

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Kerstin Frithiof - 15 mars 2012 08:11

Puh, det var en pärs i går, men nu är jag frisk.. Jag lyckades rensa min lilla hundmage och sen var det full fart. Matte tog med sej mej och Agneta till Nytorpet och där sprang jag frisk och alert dryga timmen.. Inte åt jag nån lera och inte nåra bokollonskal och inte plumsade jag i nåt vatten heller.. Matte kände sej riktigt stolt över sin lilla fyrbening..

I morse, på benlyftarrundan, satt det en katt och observerade oss. Förmodligen fanns den inga andra katter i närheten, för han gjorde ingen ansats till att vilja klå upp mej, vilket säkert varit fallet och han haft sällskap. Han nöjde sej med att följa mej med blicken. Jag borstade upp mej och drog till med ett verkligt skrämmande morr.. fast matte tyckte jag var löjlig..

-- Skäms du inte?? Morra åt en sån liten söt misse, sa hon.

J a g  tycker att matte är mer än lovligt naiv, jag.. H o n  anar inte vad 22 såna små söta missar kan ställa till med. Särskilt om dom får hjälp av en  k ä l l i n g ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards