brimikshallon

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Kerstin Frithiof - 21 april 2012 11:10

Lilla hallon, tjejtjusare, det är jag det.. Jag träffade dom trevliga irländska setterflickorna i dag igen.

Dom har jag inte berättat om tidigare, men nu gör jag det..

För två veckor sen ungefär träffade vi en man med två vackra, mörkröda setterflickor på Nytorpet.. Vi nosade lite avvaktande på varandra flickorna och jag.. Och sen gick vi åt olika håll..

Idag träffade jag dom igen och då blev vi riktigt goda vänner.. Väldigt vackra flickor är dom och lilla Hallon blev lite, lite förälskad i båda två.. Dessutom är jag nästan kär i Pepsi, leonbergerdamen, och lite grann i Molly och Tindra, papillonerna, ni vet.

--Nu får du ge dej, säjer matte.. Ingen av dom här tjejerna skulle vilja ha  d e j  din lilla olycka, säjer hon.. För att inte tala om  a l l a  f e m , tillägger hon och skakar på huvet så håret står åt alla håll..

Nä, matte har rätt.. Lilla Hallon är långt ifrån nån tjejtjusare.. Inte i det här livet i alla fall.. Vem vet hur det blir i nästa..


Även om det inte funnits vackra setterflickor på Nytorpet så var det väldigt härligt där i morse. Vi for i väg redan före nio och hämtade Agneta på vägen. Jag var lös i över en timme och hann med att parfymera med något lite.. Vilket betydde en blöt hemsk handduk i pälsen när vi kom hem.. Nåja, det kunde det vara värt..


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards