brimikshallon

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Kerstin Frithiof - 31 maj 2014 08:30


Sista dagen i maj.. Och fortfarande tassar Strunten omkring på denna jord.. I dag och i morron är han fredad eftersom det är veckoslut..


Matte far så fruktansvärt illa.. Hon känner sej som Judas Iskariot.. Lilla katten visar henne tillit och förtröstan och  h o n  planerar att ta livet av honom..


Jag har aldrig sett matte så förtvivlad.. Dels saknaden efter systern och dels sveket mot lilla kissen.. Sammantaget gör det henne till världens olyckligaste mänska..


För att åtminstone få sova skaffade hon sömntabletter, men  d e t  var ingen god idé.. Visserligen sov hon gott, men hela efterföljande dag gick hon som i dimma..


--Tycker du  s y n d  om matte, frågar lilla mor..


Vi hundar har väl inte så mycket fantasi att vi kan sätta oss in i hur en mänska känner och tänker på riktigt, men att jag hyser medlidande med matte är säkert..


--Jag också, säjer lilla mor.. Men jag tycker mera synd om  k a t t e n..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards