brimikshallon

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Kerstin Frithiof - 4 juni 2014 07:49


-- Hur kan det komma sej att du engagerar dej så hårt i Strunten, matte.. Hundarna förstår, att tanken på den lilla katten har plågat matte..


--Han var liten, ensam, skyddslös, oönskad och utskastad i världen. Min syster ömmade för honom och tog honom till  sej.. Jag känner som hon-..


I går kväll ringde systersonen och berättade att lilla katten varit ute och kommit in igen..  En stor tyngd  föll från mattes bröst.. Förhoppningsvis kommer han att bli kvar i sitt nya hem..



--Lilla Hallon, fantompensionataren, det är jag det..


--Känner mej hemma i Kylinge och stannar gärna där hur länge som helst.. Fast.. Det var roligt att komma hem också..


--Lilla mor blev j ä t t e g l a d  när jag stack in nosen innanför dörren.. Hon hoppade och snodde som en liten valp..


Puh, nu börjar datorn söla och hoppa över bokstäver igen.. Lilla Hallon får  väl ta ett ordentligt snack med den..

Och få den att skärpa sej..















            

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards