brimikshallon

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Kerstin Frithiof - 18 augusti 2015 06:47

    

Under över alla under.. Matte blev  k l a r  med sisyfosarbetet på västsidan.. Det, som vovvarna trodde skulla ta ända till jul..


--Är du mallig nu, matte.. Vi vet båda två, att matte har lätt för att malla sej när hon gjort nåt bra..


--L i t e  mallig är jag, men inte så mycket som jag hade trott.. Det är mycket kvar att göra.. Men först måste jag fundera ett par dar på hur jag vill ha det..


 


Det är hett ute och solen steker.. Som väl är blåser det duktigt.. Ännu mer än vanligt och det gör att värmen inte känns så varm..


Vår mänska är intresserad av att  e x p e r i m e n t e r a.. Det har hon alltid varit.. Igår kväll experimenterade hon fram ett bröd.. Surdegen hade hon experimenterat fram redan för ett par dar sen.. Det var nog hög tid att använda den, för det hade börjat bli liksom  h å r på den..


 


--Brödet  s e r  iallafall ut som det ska.. Hoppas det är  g o t t  också..


--Om det  i n t e är gott enligt  d i t t  sätt att se, vad gör du då.. Hundarna slickar sej förväntansfullt om nosarna..


--Tja, då får det väl bli  f å g e l m a t..


Äsch..


















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards