brimikshallon

Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av Kerstin Frithiof - 31 augusti 2015 09:04


Tänkte jag skulle berätta om vad som hände på kissrundan i morse..


     


Så här mycket vatten på gatan var det länge sen det var..


Plötsligt mötte vi en fet mördarsnigel.. Matte tog ett kort på dess sista ögonblick i livet.. Sen lät hon kängan tala..


Så fortsatte vi vår vandring.. Matte dräpte ytterligare ett par sniglar.. Sen hände det som  a l l t i d  händer: Lilla mor bajsade.. (Hon är allt en riktig  f a n t o m b a j s a r e,  min lilla morsa..


   


Plötslgt kom lilla valpen från förra veckan susande.. Vi lekte ett litet tag.. Jag sprang först och valpen efter..

Som sej bör..


Lilla mor stod och såg på.. Hon varken vrålade eller hotade.. Bravo, lilla morsan..



 


Slutligen fiskade valpens mänska upp sin lilla hund och vi sa adjö.. Jag var  j ä t t e n ö j d..


 


Det är inte alla morgnar vi har det så här trevligt.. Dom flesta är ganska enahanda..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards