brimikshallon

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Kerstin Frithiof - 2 januari 2016 10:00

    

--Nu ska jag fota  h a s s e l h ä n g e n a,  sa matte och stack sina bara fötter i sandalerna..


--All sin daar, sa hon sen.. Jag tror det  h a g l a r..


--Var inte så säker på  d e t,  du matte.. Det är kanske  s n ö,  sa hundarna..


Vare med det hur som helst.. Matte fick iallafall ett kort på hasselhängena, som är betydigt mer utvecklade än normalt för årstiden..


Dessutom frös hon om fötterna..


 


Igår var matte på middagsbjudning hos G.. Väldigt tevligt hade hon och väldigt  g o t t  var det också..


Idag ska hon åka på släktträff i Småland.. Agneta ska sitta hundvakt..


Matte ska åka med sin systers barnbarn och deras respektive.. Hon känner knappt dom här mänskorna och följaktligen är hon lite  b l y g  för dom..


--H u r  kan du påstå att du är blyg, matte.. Med det jobbet du har haft.. Och speciellt eftersom du var  p o o l  iflera år..


--Det går inte att förklara, vovvarna.. Då stödde jag mej alltid på min professionalism.. Privatlivet är nåt helt annat..

Matte slokar och ser lite rädd och bortkommen ut..


--Du behöver väl inte säja nåt, matte.. Då märker ingen hur oprofssig du är privat..


Så rätt vovvarna.. Så rätt..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards