brimikshallon

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Kerstin Frithiof - 19 januari 2016 10:18

    

--Har du sett att det snöar, matte.. Svansarna dunkar och vovvarna är upphetsade..


--Ja..


--M-men ska du inte börja  g n ä l l a..  Du  a v s k y r  ju snö.. Hundarna är helt konfunderade..


--Nä..

--Jag tänker  b i t a  ihop..


--Ska du inte ta en  b i l d  av snöfallet..


--Inte ens  d e t,  vovvarna.. Jag tänker  i g n o r e r a  det fullständigt.. För övrigt töar det bort efter ett par dar iallafall..


Inatt har vi sovit, gott och varmt.. Hopknycklade tillsammans alla tre.. Ända till klockan nio sov vi, vilket inte hänt  sen "Eldkvarn brann"..


Det är tisdag idag men  v i  tycker det är lördag.. Eller söndag.. Eftersom ingen är ute på gatan..


Imorse stal jag en brödskiva.. Matte tappade den och jag stal den.. Men, säj den glädje som är beständig, matte stal tillbaka den.. Och sen slängde hon ut den till fåglarna..


--Dom behöver den bättre äd du, sa hop snörpigt..


Fnys..
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards