brimikshallon

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Kerstin Frithiof - 8 februari 2016 09:07


--Har du nån gång gått i demonstrationståg, matte.. Protesterat och hött med nävarna.. Hundarna har precis tittat på ett TV-program, och undrar om matte också har sysslat med organiserat protesterande..


--Nä, vovvarna.. Aldrig.. Att gruppagera har aldrig varit min likör.. Och att organisera en enmansrevolt ter sej tämligen meningslöst..


--Har du aldrig ens  v e l a t  protestera.. Hundarna tycker nog att två skäller bättre än en.. För att inte tala om en hel flock..


--Jo då, men att vråla i kör är som sagt inte min likör.. Jag ligger nog närmast åt  s o l i s t h å l l e t  för att tala operaspråk.. Och som sagt protesterande solister göre sej inte besvär..


--Därmed inte sagt att jag gillar allt som säjs och beslutas.. Men på det stora hela finner jag mej gott..


Vi börjar närma oss halva februari och vintern har ännu inte infunnit sej.. Om man inte räknar alla hel-och halvstormar vi har överlevt..


Förra veckan fick vi nåra fina promenader.. Både i skogen och i Norje.. Förhoppningsvis fortsätter det så denna veckan också..


--Har du nån fin bild idag, matte.. Hundarna tycker det är roligt att titta på bilder..


--Jo då.. Vad säjs om den här:


 


--Nu får du väl ändå  g e  dej, matte.. Hur många gånger har du visat sångbilden vid det här laget..


--Den är den finaste och käraste jag har och därför visar jag den precis så många gånger jag har lust..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards