brimikshallon

Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Kerstin Frithiof - 16 februari 2016 17:04

    

Idag har matte varit borta väldigt mycket..


--Var har du  v a r i t,  matte.. Och så  k o n s t i g t  du luktar i håret..


--Vovvarna små.. Jag har varit hos frisören Pia och  p e r m a n e n t a t  mej..


--M-men det gjorde du ju i  s o m r a s.. Vovvarna är konfysa.. Att permanenta nåt betyder ju att att fastgöra nåt för evigt..


--Nädå.. Bara för ett halvår ungefär.. Nu var det dags igen..


--Hade du  r å d  med friseringen då, matte.. Vi vill minnas, att matte var rätt så pank för ett tag sen..


--javisst.. Jag sålde ju mitt byrålådeguld.. Minns ni inte det, vovvarna..


--Var det så klokt att slarva bort en stor del av dom monnisarna på såt så  o n ö d i g t  som att permanenta sej..


--Kanske inte, men det gällde att smida medan jag faktiskt  h a d e  pengar.. Man har inte roligare än man gör sej.. Tycker ni förresten att jag är fin..


--Tja..


Före och efter..

   













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards