brimikshallon

Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Kerstin Frithiof - 21 mars 2016 06:57

    

--Matte, matte.. V e t  du vad du  i n t e  gjorde i går.. Hundarna är uppbragta.. Öronen står upp så mycket dom kan och mustascherna står rakt ut..


--Tja, det var  m y c k e t  jag inte gjorde i går.. Mycket mer än jag faktiskt  g j o r d e. Precis som vanligt..


--G l ö m d e  du skriva om vovvarna eller  s t r u n t a d e  du i det.. Bruna ögon skjuter blixtar nånstans inne i lurvet..


--Varken eller, vovvarna.. Men det  h ä n d e  ingenting alls i går, som kunde vara intressant för hundar att skriva om och för mänskor att läsa.. Dessutom var det  s ö n d a g.. Således skrev jag inte..


--Men idag är det måndag.. Ny vecka.. Lilla mor ska få sina tänder omsedda hos veterinär Lena och jag ska fråga i elaffären bredvid om dom kan plocka fram min mejlfunktion..


--Jag frågade på facebook i går om det var nån som kände sej manad att hjälpa mej ned den saken.. Det var nog den enda gången i min facebookhistoria jag blivit utan kommentarer..


I går var det  v å r d a g j ä m n i n g   och idag är  d a g e n  för första gången i år längre än natten..


Det är ganska kallt fortarande.. Matte påstår att vintern  varit ovanligt seg i år.. Konstigt nog utan att det egentligen har  v a r i t  nån vinter.. 


--Sätt in en fin bild, matte.. En som är lite  r o m a n t i s k..


--När blev  n i  romantiska små möss.. Jag vet inte precis om den här bilden är särskilt romantisk.. Snarare lite sorglig.. Och definitivt aningen sned.. Precis som tillvaron kan vara..Månsken över stranden..


 



















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards