brimikshallon

Alla inlägg den 7 maj 2016

Av Kerstin Frithiof - 7 maj 2016 13:15

    

Idag påtas det minsann.. Tre timmar på morronen och nu ska vår mänska gå ut igen..


--Slår två flugor i en smäll, säjer hon belåtet: Får fint i trädgårn och färg på långbenen..


--Tar du nåra före-och-efterkort så att alla kan se hur  d u k t i g  du är att påta..


--Lita på det, vovvarna.. Och så har jag tagit ett fint kort på våra  t u l p a n e r, dom där jag köpte när min mänska och jag precis köpt huset..


 


--Detta är ett typiskt före-kort på diabolohäcken mot gatan..


 


Efterkort på början av samma rabatt.. Mattes pensum i förmiddags..


--Inte kan du väl tycka, att det är  r o l i g t  att hålla på och rensa ogräs.. Hundarna förstår sej inte på sin mänska..


--Faktiskt är det trevligt.. Och men  s e r  resultat av sitt arbete med en gång..


--Du menar av ditt  p å t a n d e,  eller hur, matte..


--Just så, vovvarna.. Av mitt  p å t a n d e.. 














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards