brimikshallon

Alla inlägg den 24 juli 2016

Av Kerstin Frithiof - 24 juli 2016 12:12

    

Nu är vår dator inställd och servad.. Matte är överlycklig.. Hon slipper köpa en ny, vår gamla räcker ett bra tag till..


Det fenomen, som har åstadkommit detta, heter Niklas och kallar sej, med all rätt, för Datordoktorn..


Matte har plockat blommor och blader denna förmiddag.. Hon och E. ska dekorera kyrkan inför vägkyrkan nästa vecka..


Den enda gång matte faktiskt  p l o c k a r  blommor är när hon ska dekorera kyrkan.. Hon tycer blommorna är finast när dom står ute i rabatter eller naturen..


Men nu har hon som sagt plockat av en hel del.. Det  f i n n s  inte så mycket blommor över huvud taget..


--Varför sitter du och skriver detta, matte.. Ingen mänska, eller hund, har nåt intresse av hur  d u  känner visavis blomplockning..


--Ni har  r ä t t, vovvarna.. Skrivandet är bara till för att jag vill se att jag fortfarande  k a n  använda vår nyservade dator..


--Nu ska jag sätta in ett par bilder dessförutom..


    

Så här lata är vovvarna för det mesta.. Det är jag som ligger och jäser i soffhörnet (det tillåtna).. Lilla mor snusar på mattes kudde i vår gemensamma säng..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards