brimikshallon

Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Kerstin Frithiof - 17 augusti 2016 08:27

    

Det är konstigt.. Det här med vad som är  m o d e r n t.. Just nu tycks det vara högsta mode att sätta eld på bilar..


--Hur kan nåt  s å n t  bli modernt.. Hundarna är helt konfunderade.. D e t  om nåt måste väl vara kriminellt..


--Håller med, vovvarna.. Kriminellt är ordet.. Och hur det har kommit att bli på modet att elda upp bilar, andras bilar givetvis, är för mej en obegriplighet..


--Hamnar dom här pyromanerna i fängelse nu, matte..


--Det tror jag inte.. Dom är säkert inte straffmyndiga.. Dom får väl duttas och dattas lite med på nån psykologsoffa.. Det är förmodligen allt..


--Får dom inte  b e t a l a  det dom har förstört, matte.. Hundarna blir mer och mer förundrade över hur det går till i mänskornas sköna värld..


--Troligen inte.. Inte deras föräldrar heller.. Det får  f ö r s ä k r i n g s b o l a g e n  göra.. Detvillsäja: I förlängningen blir det  a l l a  som får betala.. Eftersom försäkringsbolagen höjer premierna..


-- Suck.. Suck en gång till.. Matte verkar ordentligt lessen.. Inte  a r g  som man skulle kunna förvänta sej..


Säj nåt  a n n a t  som är modernt, matte.. Nåt annat  o b e g r i p l i g t.. Hundarna är intresserade av allt som sker i mänskornas värld..


--Tja.. Att  t a t u e r a  sej är modernt.. Har varit rätt så länge nu.. Och att förstöra sej genom att sticka diverse metallföremål i ansiktet och annorstädes också.. På ställen som inte syns.. Och att extremsminka sej..


--Får  d u  lust att sticka hål på dej.. Eller extremsminka dej.. Eller sätta eld på bilar, matte..


--Jag  h a r  stuckit hål på mej.. För länge sen lät jag ta hål i öronen..


--Sminkat mej har jag också gjort.. Smackat på både det ena och det andra.. Att jag har slutat med  d e n  verksamheten beror förmodligen på, att jag inte  s e r  att göra det längre..


--Bilar har jag aldrig satt ibrand och inte har jag  t a t u e r a t  mej heller..


--Men  v i s s t.. Att vara lite  m o d e r n  är inte fel.. Att vara snyggt klädd och de´..


--Men du  ä r  inte snyggt klädd, matte.. Du sjavar omkring i gamla loppisskjortor och slitna jeans eller påsiga mjukisbyxor.. D e t  är väl inte modernt, eller hur.. 


--Inte modernt kanske.. Men  t i d l ö s t,  vovvarna.. Tidlöst..


















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards