brimikshallon

Alla inlägg den 14 februari 2017

Av Kerstin Frithiof - 14 februari 2017 07:42

    

Stackars, stackars lilla Hallon.. Igår var det synd om mej..


Så här var det:

Matte hade noterat, att jag börjat  ä t a  väldigt långsamt och att jag gned tassarna mot nosen ofta, ofta.. Något litet  d r ä g e l  släppte jag då och då ifrån mej dessutom.


H o n  befarade som vanligt det värsta och tog mej till veterinär Christopher.. Och  h a n  sövde ner mej, slipade av en massa plack och  d r o g  u t  tre lösa tänder..


Sen mådde jag uselt under återstoden av dan.. Orolig, kissnödig och hungrig var jag.. In och ut fick matte ta mej..


Sista vändan tog vi vid tiotiden strax innan vi gick och la oss.. Men vi  s o v  gott hela natten..


Idag mår jag betydligt bättre, men öm i  m u n n e n  är jag..


Till all lycka har inte tandoperationen påverkat min förmåga att  ä t a..


E n  enda klocka återstår på mattes ringamålalilja, men julamaryllisen från förra året slår ut vilken dag som helst..

 

--Sån tur att inte alla klockorna slog ut samtidigt.. Lilla Hallon gläder sej åt att vi har haft fina blommor en hel månad nu och kommer att  f å  i ytterligare en..














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards