brimikshallon

Alla inlägg den 23 april 2017

Av Kerstin Frithiof - 23 april 2017 08:04

    

--Är min blogg  v i k t i g,  matte.. Lilla Hallon läste just en förbisvischande rubrik, skriven av nån som hävdade att just  h e n n e s  blogg var det.. Viktig alltså..


--Inte alls.. Jo förresten, för lilla Hallon och hans mänska är den det.. Nja, viktig är väl att ta till.. Både hund och mänska har väldigt  r o l i g t  när vi hålls på och knåpar med den.. Och  d e t  räcker en bra bit..


Matte fick igång gräsklipparen i går.. Den klipper bra, den här nya, men inte var det lätt att få igång den.. Heller..


--Skaffa en  g e t,  matte.. Så slipper du alla klippningsbekymmer.. Rabattbekymmer också.. Frågan är om ens tvätten får hänga kvar på vindan när geten sätter igång..


Matte var på kalas i går kväll.. Och hade trevligt.. Och fick god mat..


På TV pågår Let´s dance, nåt med det segaste lilla hunden kan tänka sej.. H a n  föredrar Mästarnas Mästare, fast det är ganska segt det också..


 

Den här bilden tog matte för ett par år sen och kallade den Let´s Dance.. L i t e  mallig blev hon för den.. 


Häromdan var matte och hunden i skogen, men jag tyckte inte det var trevligt, så jag ville bara hem igen..


--Jag tror han börjar bli lite  g a m m a l,  sa matte när hon pratade med nån i telefon..
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards