brimikshallon

Alla inlägg den 14 maj 2017

Av Kerstin Frithiof - 14 maj 2017 06:09

    

--Hur gick det med  b a n k s i d a n,  matte.. Har du kommit underfund med den ännu.. Lilla hunden är bekymrad: Tänk om inte matte kan komma in och få pengar till hundmat..


--Jag ringde till deras kundtjänst och en vänlig dam talade om för mej hur jag ska göra..


--Inte svårt alls, om man bara får lite vägledning..


--Så nu kan vi köpa hundmat igen, matte..


--Glömde du inte nåt nu, vovven..


--Nä..


--Mänskomat, lilla Hallon.. Mänskomat..


Så här fin är mattes julamaryllis:

 


--Finare finns inte, säjer matte stolt..


Sakta men säkert håller min mänska på att vinna över ogräset i trädgårn.. Och sen kommer uppfarterna..


--Jag tror jag ska hälla trädgårdsättika på dom, säjer matte..


Gräset blev inte klippt igår.. Efter hela förmiddan mot sydsidan var matte trött..


--Logistik och prioriteringar, säjer hon och suckar.. Det jag gör blir iallafall ordentligt gjort..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards