brimikshallon

Alla inlägg den 31 juli 2017

Av Kerstin Frithiof - 31 juli 2017 12:35

    

Bättre än så här kan man inte ha det på sin födelsedag..


Först sjöng matte för mej: --Jag gratulerar, jag gratulerar lilla Hallon i dag, sjöng hon..


Sen åkte vi till Stiby med Agneta och jag var  l ö s  hela tiden medan damerna letade svamp..


Jag trivdes och njöt varenda sekund av utfärden.. Andra hundar träffade vi också, men dom brydde jag mej inte om.. Det gör jag aldrig.. Jag håller på med mitt och låter andra hundar vara ifred..


Nu har jag ätit lunch och  v i l a t  mej efter utfärden.. Bättre kan inte en liten äldre gentleman ha det..


 

Matte sjöng en gratulationsvisa för mej.. Och så lyckades hon ta en selfie utan att hugga av halva huvet på sej..


--En  b l o m m a  ska lilla hunden också ha, menade matte och tog fram den finaste rosen hon har:

 


Det är konstigt, men när vi är i skogen tyr jag mej främst till Agneta och tassar runt henne.. Ett och annat öga kastar jag också på matte, men jag  h å l l e r  mej till Agneta.. H o n  har nämligen en aning bättre  l o k a l s i n n e  än min mänska, och lilla hunden vill vara säker på att komma hem igen..














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards