brimikshallon

Alla inlägg den 25 januari 2018

Av Kerstin Frithiof - 25 januari 2018 08:47

     

Det är tredje gången på kort tid som jag, lilla Hallon, är dålig i min lilla hundmage.. I natt började magen bråka med oss vid sextiden, ungefär vid den tiden vi (läs matte) börjar vakna.. 


Ätit har jag inte gjort, men väl allt annat, som tillhör morronsysslorna..


Matte har ringt till veterinären och jag får komma på måndag.. 


--Det är bekymmersamt det här, menar matte.. Hoppas det inte är nåt  a l l v a r l i g t.. 


Jag ligger och vilar mej i loppissoffan.. Egentligen vill jag att matte ska sitta med mej hela tiden.. När hon har annat för sej känns det så ensamt..


Mattes mage har  o c k s å  varit i olag, men  d e n  har redat till sej.. 


Snön, som föll för nåra dar sen, har försvunnit..


--Ajöss med den, säjer matte..  H o n  såge helst att det  a l d r i g komme nån snö..


--När har du lärt ej använda  k o n j u n k t i v,  matte.. Lilla hunden lyfter ett trött litet huvud..


--Det har jag  a l l t i d  kunnat, vovven.. S å  gammal är  j a g..


--Ta nåt  v a c k e r t  idag, matte.. Det  b e h ö v e r  lilla Hallon..

 















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards