brimikshallon

Alla inlägg den 13 februari 2018

Av Kerstin Frithiof - 13 februari 2018 08:47


--Skulle du kunna tänka dej att gifta dej en gång till, matte..


--Är du inte fullt klok, vovven..


--Fast-- Det är klart.. Om jag kunde hitta en gammal  v e t e r i n ä r  i någorlunda skick,  k a n s k e  jag skulle ta saken under övervägande..


--Är  d u  inte fullt klok, matte..


Lilla Hallon har åldrats.. Jag är lite tröttare och pälsen är tämligen vit.. Magen är bättre.. I natt har vi sovit hela natten..


Magen är som sagt bättre.. Matte medicinerar mej och matar mej med kokt morot..


Och så undersöker hon mitt bajs för att kontrollera att det inte är alltför löst..


--Fan också, säjer matte argt.. Hon svär eftersom hon är så grundligt trött på vintern.. Visserligen är snön borta, och idag är det plusgrader.. Men....


Matte längtar till sommaren.. Då slipper hon palta på sej  k i l o v i s  med kläder om hon så bara ska gå ut med sin lilla hund för en kort kissrunda i trädgårn..


 

Gammal och grå.. Nu är lilla Hallon äldre än sin mänska.. Vi är glada så länge vi har varandra matte och jag..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards