brimikshallon

Alla inlägg den 14 februari 2018

Av Kerstin Frithiof - 14 februari 2018 14:01

     

Lilla Hallon har stått ut en gång till.. Hos veterinärn i Bromölla.. 


Min mänska var  s ä k e r  på att det var nåt  a l l v a r l i g t  med min lilla mage efter att jag svårligen misslyckats tidigt, tidigt i morse..


Jag  s k ä m d e s  och matte ömkade mej.. Och så ringde hon till veterinärmottagningen och vi fick komma på stört..


Allt var emellertid OK med lilla hunden.. Inga främmande föremål och inga svulster i magen.. Alla andra prov var också bra..


Matte gläder sej.. Att bufferten för denna och förra månaden rök gör henne ingenting.. 


--Huvudsaken är att lilla Hallon är frisk, sa hon och tog ett bett på en morot..


--Krack, lät det i munnen och så spottade matte ut en avbiten plomb..


--Nu ryker  n ä s t a  månads buffert också, sa hon och grinade en  l i t e n  aning illa.. 


--Är du  l e s s e n,  matte.. Svansen är på väg ner..


--Nä, vovven.. Tvärtom.. Jag är så himla glad att det inte är nåt fel på dej, och en tandfyllning kan ersättas..


--Och vad buffertar beträffar: Det är just till sånt här man ska ha dom..

 

Hoppas, hoppas magen ska reda till sej, nu när det inte är nåt fel på den..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards