brimikshallon

Alla inlägg den 26 februari 2018

Av Kerstin Frithiof - 26 februari 2018 07:42

 

Så här såg det ut på Stiby i november..  


--Suck, säjer matte och huttrar.. 


Riktigt hur kallt det är denna morron  v e t  vi inte eftersom fönstret framför (eller bakom) termometern är igenisat..


Dessutom visar instrumentet inte särskilt rätt.. Ett par tre plusgrader lägger det alltid till..


Min lilla mage är fortfarande orolig.. Igår  b a j s a d e  jag fyra gånger och  k r ä k t e s  en.. Och så  s o v e r  jag mycket.. Och  d r i c k e r.. (Det är kanske vinterkräksjukan jag fått)..


I natt har jag emellertid sovit gott hela natten, och inte har jag bajsat heller.. Således har min mänska  o c k s å  sovit gott..


Matte ska kontakta veterinärn i dag.. Om inget annat behöver jag mer medicin..


 

Tänk, en gång var det sommar.. Suck..








Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards