brimikshallon

Alla inlägg den 2 mars 2018

Av Kerstin Frithiof - 2 mars 2018 09:34

     

--Inatt var det  a n d r a  natten i följd du väckte mej och ville ut, lilla korv.. Matte är bekymrad.. 


Visserligen är mitt bajs normalt numera, men vad som inte är normalt är, att det trycker på vid halvtre-tiden varje natt..


--Men, du förstår, matte, att  e g e n t l i g e n  vad det  h u n g r i g  jag var, och för att få upp dej ur sängvärmen kvickt nog fick jag  l å s s a s  att jag hade ont i magen..


--Jag  h o p p a s  att ditt beteende är tecken på intelligens och inte på ett manipulativt sinne.. Matte blänger..


--Det ena hindrar inte det andra.. Lilla hunden  k ä n n e r  hur belåten han ser ut..


Isdygnen fortsätter.. I dag  s n ö a r  det dessutom..  


Häromdan tiggde matte ett par gamla limpor på Konsum.. Meningen var att småfåglarna skulle få dom..


Dom "befjädrade vänner", som kommer i stora flockar och förser sej, är  t r u t a r  av olika slag.. 


--Ja, ja, säjer matte resignerat, dom är väl hungriga dom med..

     

Med två  d å r a r s  envishet plockar matte och hunden fram sommarbilder.. Paradisbukse i somras..
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards