brimikshallon

Alla inlägg den 31 mars 2018

Av Kerstin Frithiof - 31 mars 2018 09:05

     

--Storytel, sa matte.. Vilken fin uppfinning.. Hon lyssnar just nu på walraffaren Ester Blenda Nordströms reportage från en bondgård i början från förra seklet..


Det är Britta, hon, som var min första mänska, som har hjälpt matte installera Storytel.. Nåt som kommer att revolutionera mattes bokläsande..


--Aldrig mer kommer jag att köpa böcker, säjer hon.. Ett knapptryck räcker så har jag tonvis med litteratur till förfogande..


Det är påskafton och matte och Agneta och G. ska åka på konstrunda.. Och kosta på sej utemat..


I morse fick jag en äggula i min mat.. D e t  var med det godaste jag nånsin ätit..


--Vi får nog se till att du får en äggula då och då, helst en om dan, säjer matte eftertänksamt.. Hon är helt inställd på att göra allt för att hennes lilla hund ska bli bra..


Apropå  ä g g..  Matte fick en kartong med  o l i k f ä r g a d e  ägg av snälla grannen  Ch. i går.. Ett par av dom var tillåmed  g r ö n a.. Helt naturligt gröna, bruna, beige och tillåmed vita..

 

Det är ett år sen jag fick allt garnet av E.. Det blev ett monstersticke.. Ärmarna får jag göra  o m..  Dom blev för tunga occh kan fördärva hela arbetet..

 









Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards