brimikshallon

Alla inlägg den 4 april 2018

Av Kerstin Frithiof - 4 april 2018 08:36

     

 

Utsikt från vårt sovrumsfönster.. Matte säjer att den är trist.. Lilla Hallon kvittar det..

(Till höger på bilden syns den avrinningskanal matte grävde för ett antal år sen)..


Det har börjat hända egendomliga saker med lilla hunden.. Jag liksom  k r a m p a r,  och så skummar det om nosen på mej.. Tidigt i morse hände det igen.. Matte är bekymrad.. Jag för min del  b r y r  mej inte så mycket.. Så fort som det hela är över, är jag som vanligt igen..


Matte ringde till veterinärmottagningen det första hon gjorde i går morse, och jag fick komma redan samma förmiddag..


Usch..


Först blev jag mer eller mindre  t ö m d  på blod, och så blev jag dessutom  k l o k l i p p t..


Blodet ska skickas på analys, och efter veterinär Andrea fått resultatet är det tänkt att lilla hunden ska få behandling..


--Är du  o r o l i g  för lilla Hallon, matte.. Svansen avvaktande.. Jag vill ju gärna att hon ska vara det, men inte  f ö r orolig.. Inte så att hon blir  h a n d l i n g s f ö r l a m a d..


--Lilla, lilla Hallon.. Jag är precis lagom orolig.. Och jag hoppas, hoppas att det ska finnas bot för dej.. D e t  hoppas jag mer än nånting annat..


--D e t  hoppas jag mer än nåt annat..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards