brimikshallon

Alla inlägg den 6 april 2018

Av Kerstin Frithiof - 6 april 2018 08:12

     

Idag är det två dar sen jag fick medicin för mina kramper.. Jag mår bra, fast lite slö är jag förstås.. Men det hade veterinär Andrea förberett oss på..


I morse ville lilla hunden  i n t e  går ut.. Det blåser nämligen, om inte  f u l l  så åtminstone  h a l v  storm..


--Inte kommer du, lilla tjockis, att blåsa bort, sa matte försmädligt när jag satte alla fyra i marken och vägrade flytta mej..


För två dar sen försvann vintern, och vips, dök den här lilla skönheten upp på vår gräsmatta:

 


--Usch, sa matte och betraktade missmodigt en liten oljefläck på uppfarten.. Lika bra att åka till verkstan och be dom titta till bilen.. 


--Visst brukar du säja, att om det inte är veterinärn så är det verkstan, som tar hand om dina pengar..


--Ja min älskling, och den här veckan blir det troligen båda två.. Och  n ä s t a  måste jag köpa nya däck..


--Har du till  h u n d m a t  sen då.. Svansen i stand-by-läge..


--Nättopp, lilla korv.. Nättopp..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards