brimikshallon

Alla inlägg den 7 april 2018

Av Kerstin Frithiof - 7 april 2018 08:10

     

I natt har jag haft en sån där natt igen.. Två gånger fick matte palta på sej och ta ut mej.. Den tredje gången kom det på sovrumsgolvet.. Och då var det duktigt  l ö s t..


--Alltid något att det inte kom i  s ä n g e n,  var mattes kommentar..


Nu sover jag uttröttad i loppissoffan..


Matte är faktiskt uttröttad hon också.. Jag hoppas hon kommer och sätter sej hos mej.. Jag sover så mycket bättre när hon är med..

 

Bilden är sen förra månaden, men både soffan och hunden ser likadana ut idag..


Igår eftermiddag mådde jag riktigt bra och hade fart på tassarna när vi kissrundade i tallet.. Men  d e t  vände som sagt i natt..


Nåra nya  k r a m p e r  har jag tackålov inte haft..


Veterinär Andrea ringde i går och hörde hur jag mådde.. Om ett par veckor vill hon titta på mej igen..


Det går väl an om hon nöjer sej med att  t i t t a,  men lilla hunden misstänker att hon kommer att sticka nålar i mej och  d r ä n e r a  mej på blod..


Min mänska var borta i går kväll.. På avskedesfest hos en grannfru, som har bott här lika länge som matte..


--Det blir  t o m t  efter henne, säjer matte med känsla..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards