brimikshallon

Alla inlägg den 15 maj 2018

Av Kerstin Frithiof - 15 maj 2018 10:00

     

Ungefär en gång i månaden skenar bloggstatistiken.. I går skedde så och jag blev mer än konfunderad.. Det var nästan lite kusligt..


Jag ringde till min naturvetenskapliga systerdotter och bad om förklaring, och det fick jag.. Men begrep förstås inte så mycket av den..


Det sitter tydligen folk i världens alla hörn och skickar ut robotsökningar (varför förstod jag inte), för att använda på något sätt.. Säkerligen inte på nåt hederligt vis.. S å  mycket förstod jag.. Och då skenar räkneverken på datorerna..


Jag skulle gärna vilja  s l i p p a  dom här operationerna eftersom dom förstör min statistik för bloggen.. Märkligt nog har jag alltid varit förtjust i statistik..


Nåja, så länge dom här robotägarna nöjer sej med att förstöra statistik, och inte ger sej på nåt värre, får man väl vara tacksam..


Det artar sej till att bli ytterligare en stekhet dag.. Agneta och jag och Svantepolk har varit en morronrunda i Boket.. 


Kameran var med:

 

Vi träffade min barndomskamrat Ulla utanför hennes sommarhus.. Vilket hon för övrigt planerar att sälja.. Det kommer att bli tomt efter henne..


Den lilla pilhäcken till vänster på bilden flätade Ulla och jag och planterade för ett antal år sen.. Grannen, en pensionerad lokförare, som tyvärr gick bort för en tid sen, var väldigt imponerad.. Han trodde väl inte att ett par 

"fruntimmer" kunde klara nåt sånt.. Ha-ha-ha..















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards