brimikshallon

Alla inlägg den 23 maj 2018

Av Kerstin Frithiof - 23 maj 2018 07:17

     

Tänk, igår var jag på resa; Öresund runt.. Hela dan.. Och det var  t r e v l i g t.. Och jag passade  v i s s t  in.. T r o r  jag iallafall.. 


Jag är lite stolt över mej själv.. Jag har lärt mej att säja nej till mej.. Hade jag gjort den här resan för ett 20-tal år sen, hade jag shoppat som en galning.. Icke så igår.. Mat och dricka (rätt mycket dricka för det var  v a r m t) plus ett par skor.. Och det skulle jag ha köpt i vilket fall.. Mina walkingshoes håller på att bli utslitna.. Nämligen..


På en kafévägg i Helsingör såg jag det här fotot:

 

Jag undrar   s å  vem mästerfotografen var..


Jodå, resan var trevlig, men  t r ö t t  blev jag, vilket får illustreras av den här bilden:

 

Det märks att man inte är 25 längre.. Eller 55.. Eller ens 75.. Men ännu har jag en bit kvar till 85..


Att gå omkring med en kamera och ta ögonblicksbilder på framför allt  m ä n s k o r  intresserar mej mycket..

(Naturbilder är jag som bekant rätt usel på)..


 

Hovedbangaarden i Köpenhamn strax före hemfärd..


Som kontrast visar jag ett försök att fotografera en ekorre.. September 2017..

 











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards