brimikshallon

Alla inlägg den 9 juni 2018

Av Kerstin Frithiof - 9 juni 2018 08:15


Modetrender, dom både intresserar mej och förfärar mej.. Tatueringar och läppförstoringar är förfärliga, tycker jag, inte bara jag förresten.. 


Nu har jag märkt att flickor och även vuxna kvinnor har börjat odla  ö g o n b r y n, tjocka svarta eller bruna sådana.. Ska kanske matcha männens helskägg..


Jag, för min del, saknar i stort sett ögonbryn.. Detta sedan Kanelen, min tokiga airedaleterrier, dragit mej i asfalten med huvet före ett antal gånger..


Vill jag ha nån form av ögonbryn får jag  m å l a  dit dom.. Då gäller det att vara stadig på handen.. Annars kan resultatet bli en aning märkligt..


Kanske jag ska följa trenden och måla dit ett par tjocka, svarta så jag ser riktigt hotfull ut..  


Tja, mja.. Nån direkt  f ö r b ä t t r i n g  var det inte.. Hoppas det går att tvätta bort dekorationen..


Detta är en selfie och jag vill bara tala om att en sån  n ä s a  har jag inte..


Nog tramsat..














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards