brimikshallon

Alla inlägg den 22 juni 2018

Av Kerstin Frithiof - 22 juni 2018 07:17


Det är iallafall förunderligt vad lite skit och mycket vatten kan åstadkomma..

 

Rosorna, träden och buskarna frodas.. Gräset i förgrunden är alldeles förbränt..


Och så har året  v ä n t..  Igen.. Det gick tydligen bra den här gången också..


Jag har en liten egenhet: Jag är svag för  p a r f y m.. Och det ska  m ä r k a s  att man parfymerar sej..


Min barndomskamrat U. är  i n t e  nån parfymälskare.. 


I går kväll var jag bjuden till henne och min vana trogen hade jag skvätt på mej lite luktegott..


Hon sniffade i luften och så gjorde hon en ytterst naturtrogen  k r ä k i m i t a t i o n..


Säcken med hönsskit i bilen luktade bättre, tyckte hon..


Bryr jag mej.. Inte ett dugg.. En del personer bara  m å s t e  ha åsikter om allting, och sån är min gamla vän..


Jag för min del är väl en mespropp eftersom  jag bara kommer med synpunkter när jag är tillfrågad..


Persiljeodlingen på trappan frodas och mår bra.. Snart kan jag börja skörda..

 

J a g  tycker den här bilden är vacker..


Trevlig missommar tillönskas alla och envar i hela galaxen.
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards