brimikshallon

Alla inlägg den 27 juni 2018

Av Kerstin Frithiof - 27 juni 2018 09:43

     

Ibland är man inte så smart.. Inte jag iallafall..


Det var så här:


Gick och plockade bland mina fredskallor och andra gröna växter.. Bland annat en benjaminfikus som räcker upp till taket..


Och så tyckte jag att dom skulle behöva ett litet  k o s t t i l l s k o t t..


Till saken hör, att jag precis köpt en liten säck  h ö n s g ö s s e l  till mina uteväxter..


--Växter som växter, tänkte jag och fyllde på i krukorna..


Tja.. Atmosfären blev tämligen  m u s t i g,  om man säjer så..


Jag prövade på att  v a t t n a  ordentligt, och det mesta av "doften" försvann.. Tack och lov..


Efter stavpromenaden idag fick jag en påse precis upptagen potatis av Agneta..

 

Visst är det en grann syn.. Medan min mänska levde odlade  v i  också potatis.. Fast mest var det besynnerligheter som sattes ner i myllan.. För det mesta kom det   u p p  också..











































Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards