brimikshallon

Alla inlägg den 1 juli 2018

Av Kerstin Frithiof - 1 juli 2018 07:48

     

Jag har lyckats lära mej att fotografera med datorn.. Enda felet är, att jag bara kan fotografera mitt eget ansikte..

 

Tja, det  d ä r  var väl inget höjdarfoto.. Om jag haft en aning om hur man raderar hade jag gjort det..


I går kväll blev jag hembjuden till mina fina grannar tvärs över gatan.. Sällskapet satt i kvällssolen och drack rödvin och åt frukt och salta pinnar..


Veckan som kommer bjuder på många aktiviteter.. Båtfärd till Tjärö, opera på Hanö och sommarmarknad i Sölvesborg..


Sommarmarknaden brukar jag aldrig missa.. Inte för att jag handlar nåt särskilt, men det är väldigt trevligt att strosa omkring där..


En gång var där ett par, som hade en klappekatt.. En krona klappen tog dom och pengarna dom fick in skulle gå till behövande katter..


Det har tillåmed varit reportage om sällskapet i tidningen.. Dom hade fått in över 100 000 på olika marknader under en säsong..


Det konstiga var, att kissen fann sej i klappandet.. Den låg så förnöjd och lät sej gullas med..


Mina körsbär håller på att ta slut.. Jag har bjudit vänner och bekanta och ätit själv.. Alikorna däremot har hållit sej borta.. Skrammelapparaten har gjort nytta.. Troligen har dom sett den som en stor uggla eller nåt annat farligt.

 

Själv tycker jag att den spelar små melodier.. Riktigt snyggt..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards