brimikshallon

Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av Kerstin Frithiof - 3 augusti 2018 07:35


Jisses, så  l i t e n  han är..


Skorpan vill säja.. Han kom i går eftermiddag och verkar trivas bra hos mej.. Han är så liten och lätt att man inte  h ö r när han kommer tassande.. Eller  g å r sin väg  vad det beträffar.. 


I går  n a t t a d e  jag honom i hans korg och gick och la mej.. Plötsligt fick jag för mej, att stänga dörren till sovrummet så det inte skulle  d r a  på lillkillen..


Efter nåra minuter började han  s k ä l l a  utanför dörren.. Han hade tassat ut i hallen, där det drog  ä n n u  mera, utan att jag märkt nåt..


Och nu var han uppbragt och ville  i n.. Givetvis släppte jag in honom.. Med skammens rodnad på mina kinder.. 


Korgen.. Å nä.. Direkt upp i sängen for han och där har vi samsats gott hela natten..


Det är trevligt med en lånehund ett par dar, men nån egen hund kommer jag aldrig mer att skaffa..


Värmen fortsätter oförminskat  t r o t s  att SMHI har lovat svalare.. Nåja lovat och lovat.. Dom kan inte  l o v a  ett enda dugg.. Bara läsa tecknen i skyn.. Och detta högst eventuellt..

 

Jag tänkte det skulle svalka lite att titta på en  v i n t e r b i l d.. Inte för att det var mycket till vinter 2016 när bilden togs.. Det är för övrigt inte mycket till bild heller..














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards