brimikshallon

Alla inlägg den 12 augusti 2018

Av Kerstin Frithiof - 12 augusti 2018 08:19


Idag är det söndag, den tolfte augusti och snart börjar  s k o l a n.. Men  d e t  giver jag fullständigt fanen uti..


Med detta vill jag ha sagt, att pensionärslivet passar mej förträffligt.. Dom flesta pangsionister delar min uppfattning.. 


Dom, som  i n t e  gör det, fortsätter givetvis att jobba så länge dom  f å r.. 


I dag kommer Britta och hon och jag ska tillsammans packa upp den surfplatta jag så obetänksamt tackade ja till..


Hon ska nämligen kolla att den är prima vara.. Är den inte det så skickar jag tillbaka den.. 


Dessutom ska vi vika ner en del kvistar som förhoppningsvis bildar nya buskar.. Jag har varit ute och förberett en smula.. Britta är nämligen intresserad av både blåregn och diabolo..


Det är möjligt, att jag har ytterligare ett och annat i trädgården som hon kan tänkas vilja ta över.. Västsidans rabatt ska jag nämligen lägga ner.. 


 

Första spadtaget i jordhögen på tio år.. Kärrar jag sen ut ett lass om dagen kommer den att vara ett minne blott till jul..


Inatt har det  r e g n a t.. Halleluja..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards