brimikshallon

Alla inlägg den 13 augusti 2018

Av Kerstin Frithiof - 13 augusti 2018 07:29


Jodå.. Britta kom och konstaterade att surfplattan var av det bättre slaget.. 

 

Jag  k a n  sätta på och stänga av den.. Och så har jag kommit in bland en massa mänskor, som  v i n k a r  till mej..

Men hur  d e t  har gått till kan jag inte fatta..


Britta känner sej stolt, skriver hon.. Det borde hon inte vara..


Tja.. Nu gäller det att försöka hitta bokstavsklaveret också..


Nu har jag troligen elektronik till min död: dator, surfplatta och kamera.. Frågan är om strykjärnet kan räknas dit.. Och dammsugarn..


Det regnar så smått idag.. Och så är det ganska kallt.. Normalväder således..


Två dagar återstår på sommarkortet..  D e t  var en bra affär.. Mycket tack vare vädret.. Givetvis..


Valreklamen går in på slutspurten.. Jag är mera vilsen än någonsin.. Vet iallafall  t v å  partier som jag  i n t e  tänker ge min röst: SD och V.. Får nåt av  d o m  regeringsmakt sitter vi med skägget i brevlådan.. 
























Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards