brimikshallon

Alla inlägg den 30 september 2018

Av Kerstin Frithiof - 30 september 2018 09:11



Jag har under många år samlat på mej en del böcker.. Det mesta rena smörjan givetvis, och allra smörjigast var det här alstret:

 

Store tid, har jag köpt sådan smörja.. Det måste vara  l ä n g e s e n  för jag har helt lyckats förtränga det..


Jag vill minnas, att det för en trettio år sen pratades mycket om "new age" och tydligen hoppade jag på den vagnen..


Jag kommer ihåg, att jag vid ett tillfälle följde med en väninna på en föreläsning om runspådom, men  d e n  dekokten blev för stark för mej, så jag la både runor och astrologi åt sidan.. Och återgick till vanligt ovidskepligt svenssonliv..


Men  b o k e n  blev kvar.. Den ska till tippen med det snaraste..


Jag läste en  h e l t  annan slags bok igår:

 

Jag har läst alla Backmans  böcker, och jag förundras över hur han lyckas variera sej.. Ingen av berättelserna liknar dom andra.. Undrar om inte den här lilla boken är den, som gripit mej mest..


Jag stretar på med wordfeud.. Ja  jisses, jag som trodde jag var någorlunda normalbegåvad.. Åtminstone var det vad jag  h o p p a t s  på..




Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards