brimikshallon

Alla inlägg den 8 januari 2019

Av Kerstin Frithiof - 8 januari 2019 09:18


Snabbt in och lika snabbt ut.. Så gick det till när jag var på vårdcentralen i går.. Blod tappades jag på och kissa i en pappburk fick jag också.. Provsvaren kommer om 14 dar..


Hur som helst har det inte gjort lika vedervärigt ont i foten i natt.. Jag har tillåmed klarat av att  s o v a  ett par timmar emellanåt..


Sundhetsätandet har pågått i två veckor nu.. Bara 76 dar kvar.. 


Märkligt nog tycker jag inte  s y n d  om mej.. Jag är medveten om att jag får skylla mej själv, en översaltande köttätare som jag har varit i många år..


Varningar har inte saknats.. Min barndomskamrat U. tillexempel,  h o n  har påtalat mitt saltande varenda gång vi har ätit nåt tillsammans.. Nu fick hon alltså rätt..


Idag ska jag åka och klippa mej.. Jag ser förfärlig ut.. 


Håret,  d e t  är nåt jag sällan ägnar en tanke.. Det liksom bara  f i n n s  där..


Men  s å  en dag upptäcker jag att det är irriterande långt och rufsigt, och då måste jag  g e n a s t  gå och få det putsat..


Eftersom det är  v i n t e r  får inte frissan Pia klippa det alltför kort.. L i t e  att värma mej med vill jag behålla..

 

Hårrufs på golvet.. Avklippt för lite mer än ett år sen.. Lilla Hallon blev rädd.. Han fick för sej att det var en slags djur, och gav sej till att skälla och morra..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards