brimikshallon

Alla inlägg den 9 januari 2019

Av Kerstin Frithiof - 9 januari 2019 12:22


--Nu jäklar ska här  s m ö r j a s.. 


Tänkte och letade fram en liten burk  t i g e r b a l s a m,  som stått i badrummet och samlat damm..

Inte vet jag om det är tigersalvans förtjänst, men jag har iallafall  s o v i t  betydligt bättre i natt än hittills..


Jag kanske håller på att bli  f r i s k.. Tack vare tigerbalsam, askorbinsyra och sundmat..


Jag  u n d r a r  vad salvan innehåller.. Kamfer antagligen.. Att den skulle innehålla nånting från  t i g r a r  kan jag bara inte tänka mej..


Hur som helst: den  d o f t a r  friskt och verkar göra nytta.. 


Jag hoppas och håller alla tummar jag har för att den ska göra susen..


Ikväll börjar Sveriges Mästerkock, ett program jag inte missar.. Inte minst därför att jag är en  l i t e n,  l i t e n anings förälskad i Leif Mannerström.. Men tala inte om det för nån..















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards