brimikshallon

Alla inlägg den 15 januari 2019

Av Kerstin Frithiof - 15 januari 2019 09:53


Jag känner mej alltid lite road av "före-och-efter-bilder"..


Den här sorgliga synen visade jag för nåra dar sen..


Den  h ä r  trevliga synen visar jag idag:

 

Det är faktiskt samma glas satta i en ny båge.. Glad är jag, för bågen kostar bara en bråkdel av vad glasen kostar..


Jag har aldrig haft  b l å  glasögon förrän nu..


Jag minns, att det var väldigt populärt med blå bågar när jag gick i ringarna en gång fordomdags, men på den tiden behövde jag inga glasögon..


Tittar man noga på bilden finner man, att det är en del  s m u l o r  på bordet.. Inte så många för dom flesta ligger på duken och den har jag vikit åt sidan..


Egentligen skulle jag väl  s j ä l v  varit med på bilden, men jag  v ä g r a r  att ta selfies.. Så fruktansvärt vanställd som man blir på såna kort vill jag absolut inte bli..


För det  k a n  väl inte vara så, att det är så jag ser ut..


Jag sitter och väntar på att läkaren på vårdcentralen ska ringa.. Jag hoppas han kan skriva ut nåt mot min onda fot, som har illfänats ordentligt i natt frampå småtimmrna..




























Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards