brimikshallon

Alla inlägg den 18 januari 2019

Av Kerstin Frithiof - 18 januari 2019 09:14


Häromdan kom jag på nåt  g e n i a l i s k t.. Allt enligt resajklingsprincipen.. 


Jag ska lägga fruktskal och äppelskrabbor och annat grönt och gott köksavfall i lådan med mina pelargoner:

 

Det här måste ju bli en minikompost som heter duga..


Risken finns förstås, att den kommer att generera en massa små fruktflugor.. Nåväl, i så fall känner jag mej besegrad och skopar upp alltihop och hystar ut det genom fönstret..


Nu ska jag berätta om  g i k t e n.. Lägesrapport den 18:e..


Inte tror jag det intresserar nån att läsa  d e n  rapporten, men det intresserare  m e j  mycket att skriva den..


En liten  a n i n g bättre har det blivit, men smärtvågorna kommer fortfarande.. Fast inte så våldsamma.. Sömnen var det skralt med i natt..


Nu ska jag äta  b a r a  frukt och grönt nåra dar.. Jag har fuskat och ätit både kött och bröd.. Fast sparsamt.. 


Vi får se hur det går.. 















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards