brimikshallon

Alla inlägg den 19 januari 2019

Av Kerstin Frithiof - 19 januari 2019 08:57


"Morning has broken.."

 

Konstaterade precis,att teglet i grannens husgavel reflekterar morronsolen väldigt vackert.. 


Det var tur att jag fotade för nu har solen gått i moln..


Om nåra månader kan man inte alls se grannarna på västsidan eftersom mitt hasselsnår skymmer utsikten åt det hållet..


Inte för att jag har nån  l u s t  att sitta och glo på dom.. Men livet är inte  s t a t i s k t.. En vacker dag kanske jag blir intesserad av att göra det..


Jag morronnyser.. Vareviga morron drabbas jag av nysattacker.. Eftersom ingen kan störas av mina eruptioner kan jag nysa av hjärtans lust.. Högt och ytterst okvinnligt.. 


Och sen  s n y t e r  jag mej.. Lika högljutt och okvinnligt det..


Det är  l ö r d a g.. Jag måste till affären och köpa hushållspapper och bananer.. Dom har jättefina bananer på Extra i Mjällby.. Hade i går iallafall..


Jag tror jag ska ringa till G. och föreslå en tur till loppisen i Sölvesborg.. Om inget annat behöver jag nåt att läsa i helgen och dom har bokbackar som är väl värda att snoka igenom..


























Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards