brimikshallon

Alla inlägg den 21 januari 2019

Av Kerstin Frithiof - 21 januari 2019 07:55


Det är dags för gnälltajm..


Foten har illfänats duktigt i natt.. Tabletterna hjälper tydligtvis inte.. Lyckades hitta dom på datorn.. Man ska tydligtvis ta dom  i n n a n  smärtstötarna sätter in.. Således får jag vänta tills jag är  f r i s k  med att äta dom.. Jisses..


Det är väl detta som kallas profylaktisk behandling..


Läste vidare om en kvinna, som håller sej frisk genom att äta lax och grönsaker.. Inte mej emot, men det blir nog lite enformigt i längden..


Detta var gnällkapitel ett..


Nu kommer gnällkapitel två:

Det är idag jag ska till Avkroken och operera bort tandroten, som sitter fast i käken.. D e t  blir nog en pärs..


Agneta har lovat att köra mej.. Till en början bestämde vi att hon bara skulle följa med, men med tanke på att jag inte  v e t  i vilket skick jag är efter operationen, tyckte vi att det var lika bra att det var hon som står för körandet..


Nu ska jag försöka pigga upp mej med en bild, som visar på livets härlighet till skillnad från dagens verklighet.

 

Ännu är det långt till... bärtid..

















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards