brimikshallon

Alla inlägg den 27 januari 2019

Av Kerstin Frithiof - 27 januari 2019 08:39


T r e  hemskheter på samma gång  d e t  är iallafall för mycket..


Vinter: nåja  d e n  slipper vi inte undan..

Söndag: nåja,  d e n  slipper vi inte undan heller..

Snöstorm:  d e t  är den ultimata hemskheten..

Så här ser det ut på min trappa i arla morronstunden.. Egentligen skulle ljuset ha lyst, men  d å  hade jag behövt gå ut, och  d e t  har jag ingen lust till..


Det finns säkert nån förvirrad själ, som tycker det ser vackert ut.. Säj det inte högt bara..


Apropå räligheter: Det finns  e n  sak, som gnager i mej, men som jag  a l d r i g  har vågat säja högt, men nu tänker jag göra det.. 


Alltså: Jag tycker den omskrutna bron över Sölvesborgsviken är  f u l.. 


Så där ja, nu har jag väl gjort mej omöjlig i hela kommunen.. Folk kommer att spotta på marken när dom ser mej, vägra serva mej i affärer och förklara mej vara varg i veum..


Må så vara, men nu har jag avbördat mej iallafall..







































Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards