brimikshallon

Alla inlägg den 13 februari 2019

Av Kerstin Frithiof - 13 februari 2019 09:38


Idag är det en härlig dag: 


Solen skiner, jag har sovit hela natten utan att ha ont, min gamla Paul´s Scarlett skjuter skott och lilla Skorpan har flyttat in  för ett dygn..


Första gången vi såg den här synen var 1968 eller 69.. Rosen har blommat varenda sommar, och kommer tydligen att göra det i sommar också.. Glädje..


 

Lilla förtjusande manipulativa vovven försöker charma mej.. -- Kanske plockar hon fram nåt gott, tycks han mena..


Ytterligare trevlighet är, att den spräckliga tröjan verkar att bli  r i k t i g t  bra.. Tillåmed  ä r m a r n a är bra.. Lagom långa.. Varken för korta eller för långa eller för vida..Eller för trånga vad det beträffar.. L i t e  har jag väl rätt att malla mej..


Nu ska jag ta en liten vända med lilla hunden..


K u n d e  jag skulle jag göra ett högt hopp och slå ihop klackarna..


































Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards