brimikshallon

Alla inlägg den 23 februari 2019

Av Kerstin Frithiof - 23 februari 2019 08:59


Det började halvt på skoj, halvt på trots.. Men det utecklades till nåt helt annat, nåt som jag inte kunnat förutse..


Jag menar givetvis mitt fulfotande..


Bilderna har tydligtvis väckt upp känslor hos listerborna, och aldrig har jag fått så många kommentarer som nu.. 


Det skrämmer mej faktiskt en aning.. Det som började som en ploj har börjat utvecklas till rena rama allvaret, och jag vet inte om jag klarar av att fortsätta.. Faktum är, att jag  s k ä m s  en aning..


Så fick bilden på min gamla brevlåda, som förvisso inte är nån prydnad, många djupsinniga kommentarer.. Kära nån..


Och så diskuterades bildernas komposition.. J a g  som bara knäppt.. Ibland med solen i ögonen så jag inte ens  sett

motivet..


Men.. Jag har  l ä r t  mej nåt dom här dagarna.. Och "det är allt som lärs av denna dikten"..






















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards