brimikshallon

Alla inlägg den 19 april 2019

Av Kerstin Frithiof - 19 april 2019 07:04


Att minnas kan ibland vara väldigt trevligt.. Ibland är det bara pinsamt.. Just nu har jag en tendens att komma ihåg det sistnämnda.. Jag förstår idag att pinsamheterna berodde på naivitet och okunskap, inte på elakhet eller tja.. ondska..

Och inte begrep jag  d å  att det var pinsamheter det handlade om.. 


Men icke desto mindre.. Usch..


Idag ska jag och G. åka på konstrunda i Sölvesborg.. 


Förra året köpte jag en tavla jag  f o r t f a r a n d e  tycker mycket om:

 

Det var bara det, att jag inte hade plånboken med mej, så Agneta lade ut för mej.. Och så  g l ö m d e  jag betala henne.. Det hemska var, att jag  t r o d d e  att jag hade gjort det.. Men icke.. 


Den lilla sorgsna hunden har min vän M. målat.. D e n  tycker jag  o c k s å  mycket om..


I morse var det  f r o s t.. 

 

Risken är, att körsbärsblommorna, som precis står färdiga att slå ut, har fått sej en knäpp.. Ja. ja.. Skörden var god förra sommaren iallafall..

















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards