brimikshallon

Alla inlägg den 25 april 2019

Av Kerstin Frithiof - 25 april 2019 07:44


För en liten stund sen plockade jag fram dammsugaren.. Den  g i l l a d e  tydligen inte att bli störd i sin långa vila..

Displayen visade varningsfärg och den osade bara  d a m m.. 


Troligt är att det är stopp nånstans.. Antagligen i slangen eller i röret som för till slangen.. Hur jag ska kunna rensa begriper jag inte.. Får väl åka tll nån mack och  b l å s a  rent.. 


Aqua vitae, livets vatten.. Inget kan vara sannare.. Dom växter jag vattnade igår har fräschat upp sej nåt otroligt..

Bevattningen fortsätter idag.. Östsidanstår i tur att få en ordentlig slurk..

 

Man  k a n  se att det strilar.. Man kan också se, att den växten jag rensade från gamla stjälkar för en vecka sen, har satt igång att växa med ilfart..


Men nu hoppas vi på en ordentlig rotblöta.. Framför allt för lantbrukets skull..















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards